blablablog

of facts and craps, news and views

Adakah sudah tertulis di azali, bahwa MU akan menang lagi sekali?
(pantun tu, tepuk sikit)

Walaupun berbaki 12 perlawanan lagi, rata-rata penganalisis bolasepak EPL yg berdahi rata mengatakan bahawa MU akan potong tang corner dan akan memintas Chelsea yg kini hanya mendahului EPL dengan satu mata selepas tewas kepada Everton dua hari lepas.

Sebagai fan Chelsea yg tegar, aku agak terguris perasaan dan sanubari bile baca dailymail.co.uk yang awal2 dah predict MU menang EPL season ni. Sbab apa? Sbab Rooney tengah on-form. Chelsea pulak ada problem defensively. Brader John dengan masalah rumahtangga, abang Ashley Cole plak baru konfirm fractured ankle dan akan direhatkan sehingga tamat musim, dan Chelsea ada problems dealing with set-pieces. 16 gol dari total 22 gol bolos, semua dari set-pieces.

Dan kalau nak tengok the remaining matches, Chelsea ada game lawan Man City and Aston Villa at Home. Dan away to Old Trafford, White Hart Lane dan Anfield. Semua game yang Chelsea dijangka akan drop points. Dan MU cuma ada lawan Man City away. Home ada lawan Chelsea, Spurs dan Liverpool. Secara summary:

Kita tengok je la nanti ok. Haih.

3 comments:

tapikan...

maner liverfool.. sian diorg.. ekekeke

haha champs league pun tak pass.
oops

This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails

Followers

About The Blabber

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
he's just another joe you happen to meet on the streets, in your bio class, in the elevator of your apartment. you know him, and soon will forget where did u meet him. he's insignificant like that :)

Recent Comments

ShoutBox


ShoutMix chat widget

Popular Pages